Ga naar inhoud

Is mijn MSI GF6800 GT goed?


Aanbevolen berichten

http://www.tweakers.net/nieuws/36131 [i:050bb0ff3a]"Nadat bekend werd dat een aantal GeForce 6800 GT-kaarten van MSI de specificaties niet naleefden en dus minder goede prestaties konden neerzetten, heeft MSI dit probleem nu toegegeven. Het bedrijf zal de kaarten die slechts twaalf pixel pipelines en vijf vertex processors hebben, in plaats van de gebruikelijke zestien respectievelijk zes, kostenloos vervangen. "[/i:050bb0ff3a] Ik heb een MSI GeForce 6800GT, hoe kan ik zien of die van mij goed is? Ik bedoel maar... die van mij OCt voor geen meter, mss kan ik hier nog een slatje uit slaan :P Maar kweet toch liever eerst of die van mij goed is... Waar kan ik dat zien?
Link naar reactie
[quote:a82e580957="Safihre"]K*t.. ziet er goed uit he? :P :wink: PS: Saaai he zonder MSN? :lol: :lol:[/quote:a82e580957]Haha, idd. Kut MSN. Niet dat ik er fan van ben ofzo. Maar das #off-topic :wink: Het aantal pipelines klopt idd. Kloksnelheden zullen ook wel kloppen neem ik aan. Als laatste vergelijking kan je 3Dmark 2003 of 2005 draaien en dan een vergelijkbaar systeem zoeken in de ORB. En dan kijken of de score ongeveer gelijk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...