Ga naar inhoud

XFX 6600 GT / 3dmark03


Aanbevolen berichten

[quote:04c90c24e9="Vandread"]Kinders genoeg gehuild, ga lekker spelletjes spelen, want als die het goed doen wat boeit 3dmark dan? :roll:[/quote:04c90c24e9] Wat heeft dit te maken met huilen ? :-? Het is natuurlijk ook de kick om een zo hoog mogelijke score te halen. Hoe hoger je haalt, hoe beter je je pc "getuned" hebt met de hard en software die je tot je beschikking hebt.
Link naar reactie
[quote:2bef11c255="Melancholy"]Wat heeft dit te maken met huilen ? :-?[/quote:2bef11c255] [quote:2bef11c255="Aljosja"]waarom haalt mijne dan met een amd athlon 64 3200+ en 512 mb dual channel 7600 :cry: [/quote:2bef11c255] cry ? [quote:2bef11c255] Het is natuurlijk ook de kick om een zo hoog mogelijke score te halen. Hoe hoger je haalt, hoe beter je je pc "getuned" hebt met de hard en software die je tot je beschikking hebt.[/quote:2bef11c255] Dat weet ik maar al te best ;) echter heb ik het idee dat het hier meer om mensen gaat die willen gamen ipv mensen die dikke scores willen neerzetten anders zou ik wel wat compare urls zien... Als je wilt pushen zijn er hele andere methode's nodig :) en bij futuremark zit er niet voor niets een vergelijkfunctie welke nog niet echt ontdekt is :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...