Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen, de koeler op mijn VGA kaart ( ATI Radeon 9800 XL ) maakt erg veel herrie! Nu wil ik deze koeler vervangen voor b.v. een Artic Cooler Silencer, maar ik krijg het koellichaam niet van de kaart af. Ik heb de twee drukpennetjes die het koellichaam vasthouden op de kaart ontkoppelt, maar nog zit deze vast. Iemand een tip? Alvast bedankt! vr.gr. Eddie :-?
Link naar reactie
Clock je over? En ben je een stiltefreak? De Arctic ATi Silencer 1 is erg goed, maar maakt naar mijn mening nog wel te veel lawaai. Deze is wel het beste voor oc-en. Anders kan je ook kijken naar de Zalman ZM80D-HP of misschien ook erg leuk, die nieuwe actieve koelers van Zalman. [Edit] bijvoorbeeld de [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/88595]Zalman ZM80D-HP[/url] of de [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/102589]Zalman VF700-Cu[/url]
Link naar reactie
Nee, ik ben geen stilte freak en ik clock ook niet over. Maar ik vindt dat zo'n computer gewoon geen hinderlijk lawaai mag maken. Natuurlijk mag je hem wel zachtjes horen ruisen, maar dit klinkt net als een "oude bromfiets" en bovendien weet ik als monteur dat alles wat herrie maakt, kapot gaat. Ik ga kijken naar die nieuwe Zalman. groetjes Ed :o
Link naar reactie
Ja. De NV Silencer schijnt meer geluid te maken dan de VF700-Cu. Die VF700-Cu is ook redelijk nieuw. En met die onregelmatige FHS is hij ook nog beter voor hitteverspreiding dan de NV Silencer lijkt me. Verder is een Zalman ZM80D-HP niet genoeg voor een nVidia 6 serie (tenzij je iets van een Geforde 6200 neemt). Al helemaal niet bij OC'en. Wel lekker stil :( @aljosja: Kom na de vakantie maar ff met me mee dan kopen we hem samen, ik koop hem morgen al dan kijk ik wel ff.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...