Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wie kan mij een tip geven over het verwijderen van het koel lichaam op mijn ATI Radeon 9800 XL vga kaart. De huidige (orginele) koeler maakt erg veel lawaai en wil deze vervangen voor een Artic ATI Silencer. Als ik de twee drukpennetjes uit de printplaat heb krijg ik nog het koellichaam niet los, zit deze soms vast geplakt? Alvast bedankt, Eddie :-?
Link naar reactie
[quote:62bb5622b9="Eddie161"]Wie kan mij een tip geven over het verwijderen van het koel lichaam op mijn ATI Radeon 9800 XL vga kaart. De huidige (orginele) koeler maakt erg veel lawaai en wil deze vervangen voor een Artic ATI Silencer. Als ik de twee drukpennetjes uit de printplaat heb krijg ik nog het koellichaam niet los, zit deze soms vast geplakt? Alvast bedankt, Eddie :-?[/quote:62bb5622b9][b:62bb5622b9]VERKEERD SUB-FORUM![/b:62bb5622b9] Aub verplaatsen naar Videokaarten subforum, dank u! On-topic: Niet vast geplakt in de vorm als in "met lijm" maar waarschijnlijjk is de koelpasta vacuum getrokken. Je moet voorzichtig al draaiend hem er vanaf halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...