Ga naar inhoud

Error Loading OS


Aanbevolen berichten

Heey. ik heb in mijn computer * Amd Athlon xp 2600 * 512 ddr geheugen * Asus a7n8x-x ( zo iets :p ) *Sapphire Radeon 9800 Pro Die videokaart wil ik graag even vervangen voor een geforce mx 440 Se Alleen als ik die geforce erin doe en ik start de computer opnieuw op dan krijg ik Error Loading OS En als ik vervolgens mijn radeon erweer in doe doet ie het weer perfect.. Heeft iemand enig idee ? :D Alvast many thx!
Link naar reactie
Dat niet alleen, je moet natuurlijk eerst de oude kaart uit het Apparaatbeheer verwijderen, en alle drivers deïnstalleren. Dan computer uitzetten, kaart verwijderen, nieuwe kaart erin en opnieuw opstarten. Vervolgens kun je de nieuwe driver installen. Waarom wil je eigenlijk downgraden van een R9800PRO naar een GF4MX? Is er soms een probleem met je Radeon? Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
als je zeker weet dat je niet per ongeluk een kabeltje hebt ontzet, dan is er iets met je bios settings en of je boot record van je HD aan de hand. Als je met google zoekt dan zie je een hoop hits.Loop die eens na welke op jouw van toepassing is. de genoemde oplossingen kunnen geen kwaad, hooguit dat het weer gaat werken wat je ook wilt.
Link naar reactie
[quote:8ce795c596="grotesmurf"]Op de geforce zitten verder geen kabels. En als er een kabel niet goed zou zitten dan zou die radeon toch niet moeten werken ? :-?[/quote:8ce795c596] Nou, ik bedoel ook eigenlijk andere kabels die er in je kast zitten. Een stekkertje is zò half eruit, terwijl je het nauwelijks door hebt :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...