Ga naar inhoud

Laptop videokaart


Aanbevolen berichten

Binnenkort hoop ik een laptop aan te schaffen. Wat mij opvalt aan de videokaarten in deze laptops is dat ze vaak gedeeld geheugen hebben met het ram-geheugen of weinig geheugen hebben. Nu viel mijn oog op deze Sony Vaio: [url]http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0002XRGWK/103-7489409-0467828?v=glance&s=pc&vi=tech-data[/url] Hier zit een ATI Radeon IGP 345M met 64 mb gedeeld geheugen in. Kan je hier mee uit te voeten? Of is een NVIDIA® GeForce™ FX Go5200 een betere keuze? Of kan ik beter een kaart komen met eigen geheugen?
Link naar reactie
persoonlijk vind ik dat niet echt een goed 'ding' om daarmee games te spelen, omdat het nog een vaag 'geintregeerd' ding is. Die 5200 die je al noemt is dan toch al een stuk beter. Maar iets van een ati 9600 ofzo is echt leuk om op te gamen (voor een laptop dan :wink: ) die heeft tenminste ook eigen geheugen, i.p.v. dat hij geheugen neemt van het systeem, want dat komt ook niet echt ten goed qua systeemprestatie's.
Link naar reactie
[quote:f5765026d5="Four Flags"]Als ik er stevig mee kan Photoshoppen dan vind ik alles best :D Ik ga dus zoeken voor een kaart met een eigen geheugen, bijv. een 5200 of hoger. Maarja, nu nog ff een laptop zoeken met zo'n videokaart voor een mooi prijsje. Bedankt![/quote:f5765026d5] voor photoshop lijkt mij een krachtige videokaart niet echt noodzakelijke en is een mobility 9000 met eigen geheugen al meer dan genoeg. photoshop heeft meer aan een snelle processor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...