Ga naar inhoud

PROBLEEM!! Radeon 9200 atlantis 256Mb


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist mijn systeem geformatteerd en Windows ME upgrade over windows 98 geinstalleerd.. nu is het probleem dat ik mijn videokaart niet kan installeren.. tijdens de installatie krijg ik deze melding: Setup kan de installatie niet voltooien, probeer de weergave-adapter in te stellen met een standaard vga stuurprogramma. nou heb ik al vanalles geprobeerd.. de nieuwster drivers.. de bestaande driver veranderen naar standaard beelscherm drivers en dat soort dingen.. maar na een uurtje of 4 nog steeds geen oplossing... komt iemand dit bekend voor.. of weet iemand een oplossing?? alvast bedankt. mvg Bart Verweij
Link naar reactie
Als het niet lukt met het installatieprogramma dan via apparaatbeheer de grafische kaartt op zoeken en met de hand installeren. Als je zo'n ATi suite start gaat ie eerst alles uitpakken, ergens op je harde schijf staan dus de drivers. Als je even zoekt kun je gewoon de map met de basic display drivers vinden en die installeren. En ja, die foutmelding heb ik ook wel eens gehad en ik snap er net zo weinig van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...