Ga naar inhoud

help. pipelines geopent. nu start windows niet meer!!


Aanbevolen berichten

hoi ik heb net pipeline geopent met rivatuner met mijn 6600 gt (club 3d) ik weet niet of het pipelines of van die andere lines zijn (sry ben de naam even krijt) maar in ieder geval als ik nu de pc opstart dan doet hij hier heel lang over. hij opent windows heel langaaam het beeld wordt elke keer zwart en dan i hij weer een stapje verder. maar als windows nog lng niet helemaal is opgestart(ik zie de taakbalk en start zelfs nog niet, wel de icoontjes van progammas maar niet de achtergrond van mijn bureaublad.) dan stopt hij en start hij opnieuw op. dit herhaalt hij telkens weer. ik denk dt het aan deze twee pipelines ligt die ik hat aangevinkt om te openen. wat kan ik doe om dit weer goed te maken en is dit nog welte maken? alvast bedankt voor jullie antwoorden, Mini Me
Link naar reactie
in veilige modus kan ik hem opstarten jah. maar riva tuner werkt niet (goed) ik kan het wel openen maar hij ziet mijn video kaart niet dus ik kan die pipeline niet terug zetten. ik hb riva tuner er in de veilige modus afgegooit. maar wat zijn pipelines eigenlijk wat kan je ermee en hoe kan ik zin of di ook op een 6600gt zitten want ik kon wel gewoon nt zoals bij de 6800 le ze aanvinken bij riva tuner. alvast heel erg bedankt
Link naar reactie
Tuurlijk doet ie het weer als je rivatuner verwijdert! :) Maar wat was je nou van plan met die 6600GT?! :lol: Als jij bij die kaart extra pipelines kan openen dan ben je echt een kunstenaar!! :lol: [size=9:8a80d2de32]Mag ik je handtekening? :P [/size:8a80d2de32] Pipelines kun je trouwens zien als een soort transportverbinding voor data in je videokaart, hoe meer je er hebt hoe sneller het gaat. En bij een [b:8a80d2de32]6800LE[/b:8a80d2de32] kun je extra pipelines openen.
Link naar reactie
[quote:bd45ca3ffd="Vandread"]Fijn altijd die mensen die niet lezen :P Want dat CTRL staat gewoon op een gegeven moment in beeld als je aan dat gebeuren begint als ik het goed heb.[/quote:bd45ca3ffd]Die melding bij het opstarte van de pc (dat je CTRL in moet houden voor de veilig-modus) kom echt in een flits voorbij hoor...
Link naar reactie
veilige modus is (in mijn geval) F5. heb ooit gelezen als je te ver overclocked, of extra lijntjes open probeert te zetten met riva,en hij doet niets meer, dat je dan tijdens het opstarten CTRL in moet blijven houden.windows start dan weer op en de vga klokt zich terug en valt terug in default settings. (zal ik wel weer niet goed gelezen hebben :oops: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...