Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Volgende keer als je wat wil toevoegen aan je post even de [img:f5b1f903af]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:f5b1f903af] knop gebruiken, die zit er niet voor niks, nu heb ik het voor je gedaan. Wat voor beeldscherm heb je? dan kan ik wel zegen of hij DVI heeft, overigens kan je dit zelf ook zien, als er naast Standaard Sub-D VGA aansluiting (blauwe aansluiting) ook een bredere witte aansluiting zit heb je hoogst waarschijnlijk een DVI aansluiting op je scherm. Als je een DVI gebruikt op je scherm en grafische kaart word het beeld scherper. dat is vooral te merken in een desktop/internet/office omgeving. [Edit] Onderstaande overbodige Quote's en posts verwijderd.
Link naar reactie
Dan heeft het niet veel zin maar een anderen vraag over mijn video kaart een ati 9200se heeft iemand de drivers er van die werken onder windows xp sp2 want die van mij geeft bij het opstarten zwart beeld en ik moet ze er echt op hebben anders doet mijn beeld raar ik kan ze wel op het web vinden: http://www.hisdigital.com/html/driver.php?id=11 maar als die bij zo veel procent is kapt hij er mee.
Link naar reactie
Het digitale signaal wordt in je Grafische Kaart omgezet naar een analoog signaal, maar dat wordt in een TFT weer omgevormt, aangezien die ook digitaal is. Er kan dus iets kwaliteitsverlies plaatsvinden, omdat het signaal 2x wordt omgezet, en een stuk analoog overbrugt. Bij DVI blijft het signaal digitaal, wat er voor zorgt dat het beeld net iets scherper is, vooral te merken in Office ed.
Link naar reactie
[quote:35ab0c40af="Red Dragon"]Gewoon de ATI Catalyst 5.1 drivers die je direct via de FAQ kan downloaden.[/quote:35ab0c40af]Kan ze niet vinden in de FAQ maar op internet wel maar het zijn niet de comple6te drivers oja: Ik heb een videokaart met tv-out en dvi geloof ik dat dat is het is een: ATI radeon 9200SE ik heb er een cd van ExcalibuR 3d Graphics Card version 12.0 maar ik had sp1a op mijn pc toen draaide hij heel goed. toen is er iets mis gegaan heel mijn pc opnieuw geinstalleerd daarna xp home edition me sp2 er op gezet en daarna deze driver van die kaart maar als ik dan opstart komt het welkoms scherm en blijft hij zwart. daarna opnieuw opstarten via de veiligen modus drivers er af halen en kan weer in windows. De drivers wil ik er op hebben omdat mijn beeld raar doet met niet goed staan enzo. met drivers onder sp1a deed hij het wel goed maar zonder ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...