Ga naar inhoud

Kleur probleem


Aanbevolen berichten

[quote:c048d47d37="JZN"]En als ik er [color=red:c048d47d37]extra[/color:c048d47d37] geheugen bij doe[color=red:c048d47d37]. [/color:c048d47d37]en nog een vraag ik heb een ati radeon 9200SE maar waar haal ik heel het pakket drivers voor windows xp sp2[color=red:c048d47d37]?[/color:c048d47d37] want die ik nu heb werkt daar niet op.[/quote:c048d47d37] geen idee. ik wel weer ff wat aan je spelling gedaan
Link naar reactie
Ja bedankt, Ik heb een videokaart met tv-out en dvi geloof ik dat dat is het is een: ATI radeon 9200SE ik heb er een cd van ExcalibuR 3d Graphics Card version 12.0 maar ik had sp1a op mijn pc toen draaide hij heel goed. toen is er iets mis gegaan heel mijn pc opnieuw geinstalleerd daarna xp home edition me sp2 er op gezet en daarna deze driver van die kaart maar als ik dan opstart komt het welkoms scherm en blijft hij zwart. daarna opnieuw opstarten via de veiligen modus drivers er af halen en kan weer in windows. De drivers wil ik er op hebben omdat mijn beeld raar doet met niet goed staan enzo. met drivers onder sp1a deed hij het wel goed maar zonder ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...