Ga naar inhoud

X800XT Platinum edition


Aanbevolen berichten

Eindelijk na een slechte nacht en 2 uur wachten heb ik mijn X800XT binnen. Ik heb via veilige modus de Nvidia drivers gedeïnstalleerd en daarna pas de Catalyst drivers erop gezet. Natuurlijk even 3dmark03 draaien. [url]http://service.futuremark.com/compare?2k3=3608435[/url] Leuk voor mij :P , maar ik zag ook 1 inperfecte pixel bij Troll's lair. Zal wel zo horen, of niet? Verder is de kaart de test glansrijk doorgekomen. Is deze score een beetje goed? P4 3000 Mhz 1024 MB RAM X800XT
Link naar reactie
Huiswerk gedaan. Kaart loopt wel lekker zeg :P Volgend de compare Url's sta ik wel in de lijst. Er zijn er maar enkele die met hetzelfde systeem meer scoren. En dan praat je over enkele punten. Ik heb de detonator goed kunnen verwijderen blijkbaar. Ik kon de core maar 7 Mhz omhoog krijgen. Kan dat dan geen kwaad in de zomer als het hier binnen 30 graden is?
Link naar reactie
Voor een niet / nauwelijks overgeklokte X800XT PE is het een normale score, als je in de top 20 wilt worden geplaatst moet je de score in de daar voor bestemde topic plaatsen. Je bottleneck is je cpu, in games zal je systeem nauwelijks sneller wezen als met een 6800GT of X800XT (non pe) Als je echt alles uit die kaart wilt halen zul je een Athlon 64 3500+ of sneller moeten aanschaffen
Link naar reactie
[quote:faa8c43ca3][i:faa8c43ca3]Maar wat wil je eigenlijk bereiken met dit topic ?? en wat bedoel je met 1 inperfecte pixel ?? [/i:faa8c43ca3][/quote:faa8c43ca3] Die inperfecte pixel is een soort puntje en streepje op een plek waar het niet thuishoort. Ik heb het 2 keer gezien en het blijft in beeld totdat de texture vernieuwd wordt of uit beeld verdwijnd. In spellen is het me niet opgevallen en werkt de kaart heel lekker met de hele meuk eraan (1280x1024@AA&AF&Highest settings). Aangezien ik ook maar een mens met emoties ben vind ik het best wel leuk om te melden dat ik een snelle videokaart heb. Misschien zeggen sommige formmers van,"Leuk, weer wat leuks gelezen" Alleen maar problemen lezen en oplossen is toch ook niet alles :wink: Het is toch ook leuk als je dingen van elkaar herkent zoals Jimmy met die videokaart of Red dragon met al zijn systemen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...