Ga naar inhoud

XFX 6600 GT doet het niet, wie kan mij helpuuuuuuuuh


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb pas een 6600 GT aangeschaft (AGP) maar nu doet ie het niet goed. De computer herkent hem wel. Maar spellen als Far Cry doen het niet goed, terwijl die het wel goed deden met mijn 9600 SE????????? Ik alles geprobeerd wat in mijn vermogen lag. Geïntegreerde kaart uitzetten in BIOS enzo. Nieuwste drivers zijn ook geïnstalleerd. Ook heb ik directx 9.c Ik heb ook alles weggegooid wat met de oude kaart te maken had. Weet iemand waar het aan kan liggen??? :cry: :cry: :cry: Bedankt specs AMD Athlon 2800+ 1024 MB 120 GB en dus nu ook een XFX 6600 GT 350 watt voeding Pioneer dvd +/- writer
Link naar reactie
Die voeding is iig goed, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Heb je wel geprobeerd met fast writes uit enzo? Of mss moet je eerst de oude drivers eens goed verwijderen met [url=http://www.majorgeeks.com/download3214.html]Drivercleaner[/url] en dan weer opnieuw downloaden en installeren. Kijk voor drivercleaner ook maar ff in de faq hier op het forum.
Link naar reactie
sorry, ik begreep hem niet goed Mijn voltagelijnen zijn prima maar als ik far cry speel is ie én erg lelijk én op sommige plekken is ie helemaal zwart, op bergen enzo. Als ik auto-detect doe kiest ie alle laagste detailniveaus. Hij herkent hem dus gewoon niet. Zelfs met Fifa 2005 heb ik daar last van. Dan komen er allemaal strepen door het beeld. Maar bij benchmarks als aquamark en 3dmark 05 doet ie het perfect zal het es proberen met een andere voeding ik dacht het zelf eerst ook maar toen ik ernaar vroeg bij mycom én paradigit zeiden ze dat het wel goed zat. Maar ik zal het proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...