Ga naar inhoud

3dmark score, goed, of nieuwere driver nodig


Aanbevolen berichten

Nou, ik vind de score toch een beetje aan de krappe kant. Ik heb hier een Radeon 9800pro met 128MB geheugen op een XP2600 en ik haal met een bijgewerkte driver (dus meteen maar even opgehaald bij ATI) een score van 5665. Of heb ik dan geluk? Ik dacht namelijk eventjes dat bij de CPU tests mijn trage processor wel roet in het eten zou gooien.
Link naar reactie
[quote:9d02b3afd4="Red Dragon"]Ik haal met een 6600GT standaard al 7800 punten zonder over te klokken en te tweaken. dit is met de 67.03 drivers en een A64 3500+ Je hebt een 2,4ghz cpu wat vooral in test 1 een lagere score opleverd, een score van 7372 is met de 66.93 drivers en jou pc helemaal niet zo gek.[/quote:9d02b3afd4] ..Maar nog beter de 67.03 te gebruiken RD ? Die heb ik namelijk voordat ik mijn kaart kreeg al van Guru3d gedowned, dus heb hem evt. op mijn pc staan. Eroverheen gooien, of zo laten denk je ?
Link naar reactie
67.03 drivers zijn erg goed en stabiel, de snelste drivers voor 3dmark zijn echter de 71.24 drivers. die kan je ook vinden op www.guru3d.com je score is gewoon goed hoor voor jou pc, daar hoef je je niet druk om te maken, wat jwspruyt zegt kan je negeren, zijn configuratie kan je namelijk helemaal niet vergelijken met jou systeem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...