Ga naar inhoud

Trage beelden bij spel


Aanbevolen berichten

Mijn systeem bestaat uit een Pentium IV 2,4, 512 MB geheugen , MSI FX5200LE videokaart en een Medion TFT scherm 17"met VGA aansluiting. Schermresolutie 1024X768 Wanneer ik het Disneyspel Brother Bear installeer voor mijn kleinzoon dan wordt dat alleen weergegeven met trage sprongsgewijze beelden. Ik heb de 3D drivers geinstalleerd echter zonder resultaat. Ook een lagere beeldschermresolutie verbetert het niet. Vraag : Wat kan ik eraan doen om dit te verbeteren. Dick
Link naar reactie
Ik ken het spel niet, maar ik denk dat het probleem je videokaart is. Dit is een budgetkaart, die absoluut niet geschikt is voor wat zwaardere spellen. In de meeste spellen kun je wel nivo's instellen qua detaillering en textures. Misschien helpt dat wat, in combinatie met een lagere resolutie. Zo te zien is het een console port. Vaak zijn die niet optimaal voor de pc. Dit komt de prestaties meestal ook niet ten goede.
Link naar reactie
[quote:32fcad5793="gerben"]Ik ken het spel niet, maar ik denk dat het probleem je videokaart is. Dit is een budgetkaart, die absoluut niet geschikt is voor wat zwaardere spellen. In de meeste spellen kun je wel nivo's instellen qua detaillering en textures. Misschien helpt dat wat, in combinatie met een lagere resolutie. Zo te zien is het een console port. Vaak zijn die niet optimaal voor de pc. Dit komt de prestaties meestal ook niet ten goede.[/quote:32fcad5793] denk niet dat het aan de videokaart ligt aangezien dit de systeemeisen zijn: Systeemeisen: minimaal: Pentium II-klasse processor, 350 MHz; 64 MB RAM; Microsoft Windows 98/Me/XP; DirectX 9.0b meegeleverd; 250 MB vrije ruimte op de harde schijf; CD-ROM-station met achtvoudige snelheid (8x); met DirectX 9 compatibele 16-bits geluidskaart; met DirectX 9 compatibele 16-bits kleurenvideokaart van 8 MB. :wink:
Link naar reactie
[quote:63ca727832="tdw"][quote:63ca727832="Orcer"]borther bear is ook een dx 8 game waarschijnlijk.[/quote:63ca727832]lijkt me niet, anders zat er geen 9.0b bij inbegrepen...[/quote:63ca727832]Bedoel je te zeggen dat het volgens jou een directx 9 game is omdat er directx9.0b bij zit? Dat zegt dus helemaal niks want ze stoppen altijd bij een spel dat gebruik maakt van directx de nieuwste versie. Dat wil niet zeggen dat het spel ook gebasseerd is op de nieuwste versie.
Link naar reactie
Dat was een ATI Rage Fury 128 kaart. Ook daarmee had ik genoemde problemen. De reden om een nieuwe kaart te plaatsen. Het probleem trad op met een Medion TFT scherm met 13 ms responstijd. Het CRT scherm heb ik helaas niet meer om te bekijken of het probleem aan het scherm lag. Het spel is nooit gespeeld met het CRT scherm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...