Ga naar inhoud

matrox 550 dualhead installeren op win xp pro


Aanbevolen berichten

Ik probeer nu al een tijdje de matrox 550 dualhead te installeren op een aopen bordje. Geinstalleerd is een schone winxp pro. Ik heb al geprobeerd met service pack 2, zonder enz... Ik heb het geprobeerd met en zonder de via drivers. Als ik de matrox drivers geinstalleerd heb en opnieuw opstart zie ik dat laadscherm van windows en daarna alles op zwart. Herstart, (ik kies de optie om laatste goede werkende versie te laden) en alles werkt weer. Installeer ik die drivers opnieuw, maar kies ik niet voor opnieuw opstarten dan gaat alles nog goed. Wanneer ik echter de eigenschappen wil aanpassen (resolutie) en ik verander niets en klik op ok dan krijg ik een soort doorelkaar gegooid schaakbord als bureaublad (geen muis, startbalk enz.). Herstarten en laatste goed werkende versie laden van windows is de enigste oplossing. Ik weet dat het gewerkt heeft. (een week geleden voor de format). Gebruikte matrox drivers zijn die van de cd en de laatste die op de matrox site staan.
Link naar reactie
[quote:7b884b1506="Pistolenpaul"]Ik probeer nu al een tijdje de matrox 550 dualhead te installeren op een aopen bordje. Geinstalleerd is een schone winxp pro. Ik heb al geprobeerd met service pack 2, zonder (..) Gebruikte matrox drivers zijn die van de cd en de laatste die op de matrox site staan.[/quote:7b884b1506] Maar heb je het ook geprobeerd met de WHQL drivers van Matrox? http://www.matrox.com/mga/support/drivers/files/2kxp_593_009.cfm nadat je andere Matrox drivers volgens instructies hebt verwijderd. [quote:7b884b1506="Pistolenpaul"]Ik weet dat het gewerkt heeft. (een week geleden voor de format). [/quote:7b884b1506] Had je intussen nog hardware toegevoegd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...