Ga naar inhoud

Club3d x800pro overclocking naar x800xt


Aanbevolen berichten

Ik heb hem overgeclockt naar een xt via een softmod en ik heb de gigabyte bios gebruikt. Maar ik heb nu een klein probleem als ik hem op volle snelheid als xt laat lopen dan loopt hij vast bij games. En als ik hem naar beneden clock van 520 naar 500 en het geheugen van 560 naar 545 dan heb ik geen problemen. Programma wat ik gebruik is Radlinker Alvast bedankt voor uw reactie.
Link naar reactie
[quote:ef0fb61efe="Dracoplasm"]Wat is het probleem dan?? Mss dat hij te warm wordt, meer je hebt nu toch al wel een nette OC, en als hij verder goed loopt...[/quote:ef0fb61efe] Ik heb deze koeler der op zitten: Arctic ATI Silencer 4 De video kaart wordt niet warmer dan 50 graden strest. Zou het misschien kunnen zijn dat ik de voltage omhoog moet ?
Link naar reactie
Je kunt ook proberen, mocht de kaart echt niet op XT PE waardes willen draaien er een gewone XT bios op te zetten, de kaart draait dan op 500/500. Wat je nu hebt is idd vervelend, zeker als je bijvoorbeeld net je pc installeerd en de kaart kan die waardes eigenlijk niet aan. Een voltmod kan je natuurlijk ook doen, hoewel dit wel meer risico's met zich meebrengt, moeilijk is het niet, maar het kan altijd verkeerd gaan natuurlijk
Link naar reactie
Ik heb mijn vorige X800Pro gevoltmod, maar dit had weinig zin omdat de kaart niet hoger wilde. Deze kaart zal ik ook wel modden, maar dat doe ik pas als er waterkoeling op zit. Hier is een guide voor de voltmod van een X800Pro. Ik kan je wel aanraden om alleen het voltage op de core te modden, en de rest met rust te laten. Het geheugen luistert echt heel gevoelig en je kan je kaart er zo mee slopen. :roll: [url]http://www.vr-zone.com/index.cgi?i=852&s=1[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...