Ga naar inhoud

3DMark 2001 SE


Aanbevolen berichten

Heel appart. Ik had namelijk een schone install gemaakt voor oc-en. Catalyst 4.12 en de nieuwste mobo drivers en toch werkt het niet. Ook onder mijn normale windows install werkt het niet meer. Het is btw een SP2 slipstream, door mezelf gemaakt. [Edit] en nu mijn videokaart @XT draait wilde ik graag ff 3DMark draaien. En om in een top zoveel te komen maak ik hier alleen maar kans bij 2001 SE :wink:
Link naar reactie
Ik ga maar eens goed met deze pc aan het klooien. Hij vertoond vanaf het begin al rare kuren. Dan doel ik vooral op het feit dat ik windows 2k met geen mogelijkheid goed aan het draaien krijg op deze pc. Vraag me toch af waar dat aan ligt. Heel vaag dat 3DMark 2001 het ook niet goed wil doen. Had laatst ook al problemen met PCmark 2004, maar dat heb ik maar laten rusten. Maar nu op die nieuwe install werkt het nog niet. Ik zal morgen kijken of PCmark het op die nieuwe install wel wil doen.
Link naar reactie
Ik kon het eerst ook draaien, zie mijn score in de 3dmark topic. Maar dat was wel in de sp1 tijd. Voor zover ik weet doet hij het niet meer sinds dat ik sp2 draai. Ik zal morgen ook kijken of het over is als ik sp1 draai. (wat btw ook vaag is, ik flash vandaag de bios van FF naar FI, kan ik mn mem niet meer op cas 2 zetten, alleen 2,5 en 3 :-? Heb toen maar snel weer FF van de backup bios gehaalt)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...