Ga naar inhoud

Radeon X800 pro TV-out probleempje...


Aanbevolen berichten

Zoals ik in de FAQ gelezen heb, geef ik het hier ook even aan: Ja ik heb hem gelezen. Helaas biede dit mijn geen antwoord op de vraag. Voorheen kon ik altijd met mijn Nvidea kaart DivX kijken op mijn TV. Netjes schermvullend terwijl iemand anders achter de computer zijn eigen dingen deed. Nu heb ik sinds vanochtend de X800pro, ati kaart werkt natuurlijk anders, maar ik heb er geen ervaring mee. Ik heb op internet zitten zoeken naar een antwoord maar heb niks kunnen vinden. Kan iemand me erbij helpen en me vertellen hoe ik het beeld op mijn TV schermvullend krijg? Alvast bedankt!
Link naar reactie
TV-Out Configureren bij Radeon Kaarten Bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd klik op tabblad>"weergaves">op TV dan wordt de rode knop groen. Als het niet goed werkt klik dan op TV -bij kenmerken alles op MAX _bij aanpassingen kan je de schermgrootte instellen. _bij geavanceerd -composite op standaart(heeft geen functie) _Svideo op meer of op maximaal _Dot CRawl op bevroren _Flikkerverwijdering op maximaal BIj indeling nederland of belgie selecteren zodat de weergave op PAL-B staat. Om TV te kijken en ook te kunnen internetten moet bij het Tabblad "Overlapping""Theather Mode" aangevinkt staan.
Link naar reactie
  • 1 maand later...