Ga naar inhoud

Asus eax800 pro/2dtv/256 probleem


Aanbevolen berichten

Het probleem is dat als ik een asus p5ad2 premium opstart samen met de asus eax800 pro kaart dan krijg ik niks tezien van de post en kan ik niet in de bios komen hij boot direct door. Ik heb al gedaan: Bios update naar 1009 Alles los gemaakt van het moederbord en geprobeert met alleen mobo, geheugen, cpu en videokaart. En hij werkt nog steeds niet. Ik heb het ook geprobeert met een x600 pci-e en toen deed hij het perfect en gaat naar de bios zo als het hoort. Heb het geheugen ook al in andere bankjes gedaan maar daar werd het ook niet beter van. Spec: Asus p5ad2 Premium DDR2 pc4300 2048 Asus eax800 256mb 420waat thermaltake silent purepower Alvast bedankt voor uw reacties.
Link naar reactie
[quote:b3c2a52497="Red Dragon"]Heeft de X800 PRO PEG kaart geen Extra voeding nodig (6 polige voeding aansluiting) ? mijn X800XT PEG heeft dat namelijk wel.[/quote:b3c2a52497] Jah heeft de kaart en is ook aangesloten, die 6polige stekker wordt verdeelt in 2 molex stekkers. En die zijn op 2 aparte lijnen aangesloten vanaf de voeding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...