Ga naar inhoud

2 monitoren in serie schakeling ?! of leuke andere kaart ?!


Aanbevolen berichten

* Ik wil graag 2 monitoren aansluiten. Ik kan deze 2 niet op mijn videokaart aansluiten (geloof ik, heb maar 1 aansluiting). * Ik heb een Asus V9520 MAGIC / T Layout. * Wel heb ik op mijn moederbord nog een aansluiting voor een monitor. - ik heb deze aangesloten maar krijg krijg dan geen beeld, en ik krijg ook geen secundaire beeldscherm. Ik moet hier waarschijnlijk wat instellingen voor doen. Wie kan mij helpen ??!!
Link naar reactie
Als je [url=http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V9520%20Magic/T&langs=01]deze kaart[/url] hebt gaat het niet via de kaart. Bij [url=http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V9520/TD&langs=01]deze[/url] gaat dat wel direkt (via bijgeleverde (?) adaptor kabel). De oplossing via het BIOS gaat niet werken, omdat zowel de ge-integreerde video kaart (op mobo) als de ASUS allebei op de AGP bus zitten. Je kunt er maar een van gebruiken (maar daar was je al achter). Wat wil je ermee bereiken? Zelfde plaatje op beide monitoren? Zo ja, VGA splitter kopen. Verschillende plaatjes op beide monitoren? Bij mijn weten moet je dan een extra [b:0b86b6366e]PCI[/b:0b86b6366e] grafische kaart installeren (geen ervaring mee).
Link naar reactie
Zelfs met een radeon 7000 van 35 euro kan het al. Het ligt er helemaal aan wat je er aan uit wil geven en wat je met de pc doet. Als je veel spellen speelt is het ook direct een optie om een betere videokaart te kopen omdat een GeForce FX5200 niet echt een gamekaart is. Vraag is dus, wat doe je er mee, en hoeveel wil je er aan uitgeven.
Link naar reactie
Deze link gaat gewoon naar de startpagina van salland. Je kan beter gewoon even het type overschrijven. Voor 205 euro heb je bij Azerty een XFX GeForce 6600GT AGP uitvoering. Dat is verreweg de beste kaart voor het geld denk ik. [Edit] Ik zie dat je dat nu net gedaan hebt :wink: Hoe duur is die 9600pro? Dit is zeker wel een leuk kaartje. Je zou ook voor 150 euro dan de 9600XT kunnen nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...