Ga naar inhoud

Is het zinvol om videokaart te upgraden met dit systeem


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een systeem staan van 3 jaar oud: AMD AthlonXP 1600, mainboard: ECS K7S5A, SOcket-A, geheugen 512 MB, videokaart: Nvidia Geforce II Titanium 200 64 Mb. Mijn vraag is of de aanschaf van een niet al te dure nieuwe videokaart als bijvoorbeeld Sapphire Radeon 9600 XT, 128 mb naar jullie oordeel een substantieel betere prestaties zal opleveren bij het spelen van games. Komt zo'n videokaart in een dergelijk systeem nog wel tot zijn recht bij het spelen van games zoals Halflife 2, Rome total war, e.d. Ben benieuwd naar jullie deskundig advies. zoudenbalch
Link naar reactie
Je systeem is al aardig oud maar tog zal een 9600xt een flinke prestatie boost geven met spellen, het is dan wel niet mogelijk om meteen alles op maxium te gaan zetten maar het scheelt zeker. De spellen die jij noem zijn flink zware spellen maar je zal ze door die videokaart wel beter kunnen spelen met hogere details, rome total war vergt naar mijn idee ook veel van je cpu/geheugen dus denk ik dat bij dat spel het effect minder zal zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...