Ga naar inhoud

Krijg ik een nieuwe kaart?


Aanbevolen berichten

Na wat onzuinig overclocken van mijn club 3d 9800 pro, is mijn kaart overhit (denk ik). In mijn 9800 xt bios kwamen rare strepen, en toen weer in mijn 9800 pro bios kwamen allerlei rare kleuren. Wéér terug in mijn xt bios deed mijn kaart et gewoon, maar extreem traag. Ook had ik eventjes gebruik gemaakt van atitool, maar dat heb ik allemaal weer snel op default terug gezet. Toen heb ik maar besloten om hem terug te brengen naar de winkel (heb nog 1,5 maand garantie) en die zou em opsturen naar club 3d. Voordat ik hem terug bracht, heb ik de pro bios geladen en atitool nogmaals voor de zekerheid op default gezet. Hoe groot is nu de kans dat ik een nieuwe kaart krijg???
Link naar reactie
Dit topic past meer bij de videokaarten en monitoren! Om op je vraag in te gaan: Officieel vervalt je garantie als je kaart stuk is gegaan na het overklokken, omdat dit je eigen schuld is. Je zou nog kunnen proberen om toch nog een nieuwe kaart te kunnen krijgen, door bijv. een mail te sturen naar club 3d ofzo. Ik wens je suc6, maar wees er niet zeker van dat je een nieuwe kaar krijgt!
Link naar reactie
[quote:1f6257ca92="Safihre"][quote:1f6257ca92="NoepZor"]Als ze het niet opmerken (bijv dat de BIOS is geflashed) dan krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe[/quote:1f6257ca92]Dan is mijn vraag toch wel: Kunnen ze dat uberhaubt ergens zien ofzo? :wink:[/quote:1f6257ca92] Ze hebben veel apparaten om de boel hardwarematig te kunnen onderzoeken. Bovendien weten ze wanneer het spul van de band is gerold dus ook wat voor bios, chips, soort printplaat etc.. is gebruikt. Wijkt ie af dan wten ze het. Gokken dat ze dit niet allemaal controleren. Gewoon duimen, maar geef je niet veel kans.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...