Ga naar inhoud

OPROEP! Wie wil er een 6800LE mod FAQ maken?


Aanbevolen berichten

Ik heb het al eerder gevraagd maar daar is nog steeds niet op gereageerd. Ik ben op zoek naar iemand die een GeForce 6800LE modificatie FAQ wil maken. Iemand die zelf een 6800LE heeft en deze heeft gemodificeerd, dit graag met screenshots van Rivatuner. Het is de bedoeling dat ik een FAQ aangeleverd krijg die ik alleen maar hoef te controleren en direct in de huidige FAQ kan opnemen, het is dus niet de bedoeling dat ik de FAQ maak van wat samenraapsels zoals nu de veronderstelling is bij het TFT FAQ die nog steeds niemand voor me heeft weten te maken. De 9500 --> 9700 Mod faq word dan verwijderd en vervangen voor de 6800 LE mod FAQ.
Link naar reactie
[quote:dfc4cc25fc="Obi-wan-kenobi"]In hoeverre moet dit toegevoegde waarde hebben aan [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/991874/0]Het 6800LE Topic (Deel 14)[/url] van gathering.tweakers.net?[/quote:dfc4cc25fc] Dat dacht ik eigenlijk ook :roll: copy paste / link ;) Veel beter word het namelijk niet.
Link naar reactie
Ja lekker, beetje een FAQ van een ander forum jatten... die FAQ is inderdaad erg compleet en goed maar aan jatten van andersmans FAQ doen we hier niet op dit forum. De bedoeling is dat wij onze eigen FAQ over de 6800LE hebben en niet naar andere forums hoeven te doorlinken. Nu graag reacties van iemand die wel bereid is om een FAQ te maken.
Link naar reactie
Mwoa, beter goed gejat dan slecht bedacht, dacht ik zo ... :P Maar goed, ik heb trouwens een andere suggestie. Waarom geen algemeen softmod topic i.p.v. een Radeon 9500 of Geforce 6800LE softmod topic? Dit trucje met die inactieve pipelines is nl. ook toe te passen op een aantal Radeon 9800SE's en ook op de [url=http://www.tweakers.net/nieuws/34723]Geforce 6200's[/url].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...