Ga naar inhoud

Beste instellingen vraagje


Aanbevolen berichten

Zoals te lezen in ander topic, krijg ik dus binnenkort mijn XFX 6600GT AGP binnen, ter vervanging van de huidige 4200Ti . Nu mijn vraag, alles van Nvidea draait voortaan op de forceware toch, dus de driver , momenteel forceware 66.93, pakt de nieuwe kaart straks moeiteloos op neem ik aan? En dan de instellingen, de filtering, anti aliasing, prestatie, kwaliteit, etc. De geavanceerde instellingen dus, hoe die te zetten bij de 6600GT straks voor optimale prestaties, en een zo hoog mogelijk detail level hierbij, zodat ik games straks zo mooi + snel mogelijk spelen kan ?
Link naar reactie
je kan met de GeForce 6600GT het beste de 67.03 drivers gebruiken: http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_winxp_2k_67.03.html Na instalatie staan de instellingen van de driver in principe al goed ingesteld voor games. Echter als je gerbruik wilt maken van beeldverbeterende functie's zoals Anti-Aliasing en Anisothropische filterting moet je dat in de geavanceerde drivers instellingen aanpassen. Ik kan je niet vertellen wat ideaal is, dat verschilt per game en per persoon. Een spel als Far Cry is een stuk zwaarder dan eeen spel als Doom III voor een 6600GT. de wat oudere games kan je bijvoorbeeld gemakkelijk op 1024x768 max detail Anti-Aliasing 4x / Anisothropische Filtering 8x spelen. dit is voor Far Cry weer te veel van het goede. Anti-Aliasing heeft een grotere inmpact op preformance dan Anisothopische filtering, als AA4x te zwaar is kan je als eerste dit terug brengen naar AA2x. Wacht dus even tot je je kaart binnen hebt en ga er dan zelf mee aan de slag om te kijken welke game ideaal draait met welke instellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...