Ga naar inhoud

acer AL 1715 sm en acer al 1715 ms wat zijn de verschillen


Aanbevolen berichten

Hej wat zijn eigenlijk de verschillen tussen deze 2 tft monitoren uiterlijk is het zelfde specifcatie's zijn het zelfde alleen de acer AL 1715 sm kan ik niet vinden in nederlandse winkels en op acer.nl staat er helemaal niks over ik kan die monitor alleen vinden op duitse, griekse internetsite's(AL 1715 sm) als iemand hierover meer weet graag informatie... alvast bedankt Hasan
Link naar reactie
[quote:164fc9ca56="Obi-wan-kenobi"]Waarom is het eigenlijk zo belangrijk als de specs bij beide monitoren hetzelfde zijn? Heb je liever de SM-versie omdat je in het weekend graag in zwart leer loopt? :wink:[/quote:164fc9ca56] nee ik vind het wel een beetje raar die ene kan je overal vinden was zelfs in de artikel van 10 beste tft schermen en over die andere sm kan je nauwelijks wat vinden
Link naar reactie
Ik heb zelf dit scherm. Ging naar de winkel voor een 1715MS zoals op de website staat. Kom ik in de winkel staat op de doos 1715SM. Ik mocht van de verkoper op de website kijken (Die van Acer.it want die is up to date) Blijkt er maar 1 model te zijn namelijk de 1715MS. MS staat voor Multimedia blabla enz. Er is maar 1 type 1715 dus ;) Achter op mn TFT staat ook 1715sm Why I would know maar hij doet het goed en zal echt wel 12ms zijn en aan de rest van de specs voldoen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...