Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Nou gasten laten we het dan zo stellen ::::: Ik wil de beste videokaart niet duurder dan 220 euro... Ik weet niet of dat het mee te maken hebt maar hij moet op een moderbord passen van socket 754 namelijk: K8N-E Deluxe Welke videokaart zouden jullie me dan aanraden de de beste is ... maar niet duurder dan 220 EUro thnX :):) En als het kan .. van alternate plz :)!
Link naar reactie
Off-topic verwijderd, alleen topic gerelateerde dingen posten, dat je iemand toevoegd aan je MSN is off-topic, dat een topic verkeerd geplaatst is post je ook niet in de topic. Op deze post reageren doe je ook niet hier maar via een PB. Om maar weer on-topic te komen, de XFX 6600GT AGP is de beste keuze voor 220 Euro. 6800LE raad ik af.
Link naar reactie
Een goed overgeklokte (575mhz core / 1000+ mhz geheugen) GeForce6600GT is sneller dan een GeForce 6800LE met 12 pipelines en 6 vertex shaders. Het geheugen op de 6800LE is langzaam en de core wil slecht overklokken met extra geactiveerde pipelines. een 6800LE is met 16 pipelines wel sneller, maar de kans dat je ze alle 16 geactiveerd krijgt is niet echt groot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...