Ga naar inhoud

Twee monitoren op laptop met V.K. Mobility Radeon7500?


Aanbevolen berichten

Ik werk soms met twee monitoren op mijn laptop. hij heeft een standaard video kaart , dus geen duall v.k. voor twee monitoren. het vervelende is dat de standaard monitor hoofdmonitor blijft. de taakbalk blijft hier actief. het enige wat ik kan met de ander is dat ik een programmascherm hier naartoe kan slepen. ik met m'n werkveld dus vergroten. nu zou ik ook graag eens de tweede/grotere monitor als standaard hebben en de vast laptop monitor uitzetten. de software v.d. v.k. lijkt deze mogelijkheid ook te bieden, maar het lukt me niet de standaard te deactiveren en de tweede monitor als default te maken. wie heeft ervaring met deze v.k. en weet of kan wat ik zou willen? voor de duidelijkheid [url=http://www.xs4all.nl/~rhooyer/foto/monitor.jpg]hier een plaatje v.d. software[/url] Hierop lijkt een tweede monitor in te stellen als standaard, maar bij lukt het niet deze button te gebruiken en blijft de middelste alleen actief.? ( zoals je ziet zit op het plaatje op dat moment helemaal geen tweede monitor aangesloten, hierop hoef je me dus niet te attenderen) Dank voor het meedenken, groet Ronald :roll:
Link naar reactie
Bij mijn laptop ( met ATI Radeon 9000, maar de driver/software komt redelijk overeen) kan ik een beeldapparaat aan en uitzetten met zowel een knopje op mijn laptop ( Fn + F5) maar dat is geheel laptop-afhankelijk. Wat wel zou moeten werken, is het knopje boven de afbeelding van de monitor. zowel boven de TFT, de externe monitor en de tv-uit zit dit knopje. Met 1 muisklik kun je ze aan of uit zetten. Hoop dat het werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...