Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart: echt nodig of geldverspilling?


Aanbevolen berichten

Hee allemaal! Ik wil graag weten of een nieuwe videokaart in mijn geval nodig is of dat mijn Radeon 9200 nog wel meekan. Ik heb de volgende specs: Moederbord: Gigabyte GA-8S661FXM-RZ Processor: Intel Celeron D 330 2.66 GHZ Prescott Geheugen: 512MB DDR PC2700 ([i:226bc6bfa8]volgens Everest op 166 mhz; hoort dit niet 333 mhz te zijn[/i:226bc6bfa8]?) <--- kan iemand dit misschien toelichten ofzo? [b:226bc6bfa8]Videokaart: Sapphire Atlantis Ati Radeon 9200 256MB[/b:226bc6bfa8] Ik internet veel op mijn pc. Ik maak ook veel gebruik van programma's als Photoshop en de game's die ik vaak speel zijn Call Of Duty, FIFA 2005 & Need For Speed Underground (1/2) Mijn oog viel op de Radeon 9600 (pro/xt); mijn vader vind het weggegooid geld als ik mijn huidige videokaart zou vervangen, maar is dit ook zo? Zal ik er wat van merken als ik bijvoorbeeld een 9600 koop? Misschien hebben jullie nog andere alternatieven zodat ik me een beetje kan orienteren. (budget: 100 euro ongeveer) Overigens zal het nog wel een maand of 3 duren voordat ik dan een nieuwe kaart zal kopen, maar als ik dit beter niet kan doen dan kan ik gaan verzinnen waar ik dan voor kan sparen (geheugen of nieuwe case ofzo)... Alvast bedankt voor de reacties! Ronaldotjuh EDIT: Ik zie trouwens net in Everest dat mijn 9200 DirectX 8.1 ondersteunt met hardware. De spellen die ik speel hebben geloof ik wel DirectX 9.0 nodig, is dit zo'n probleem? Ik heb geloof ik ook wel DirectX 9.0 geinstalleerd en veel merk ik er niet van...
Link naar reactie
Lees je wel? :-? ik zeg P4 1800.... pentium... Ennuh je hebt het gruwelijk mis .... [img:35eaf77cfc]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1088107071.png[/img:35eaf77cfc] Denk dat het bij jou na het horen dat "celerons traag zijn" naar je bol is gestegen ;) [quote:35eaf77cfc="sdh"]naja je zal wel gelijk hebben. ;)[/quote:35eaf77cfc] muahahaha wanneer niet.... :lol:
Link naar reactie
[quote:ce55373148="Vandread"]Lees je wel? :-? ik zeg P4 1800.... pentium... Ennuh je hebt het gruwelijk mis .... [img]plaatje[/img] Denk dat het bij jou na het horen dat "celerons traag zijn" naar je bol is gestegen ;)[/quote:ce55373148] ik lees het wel, maar blijkbaar niet goed.:P naja je zal wel gelijk hebben. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...