Ga naar inhoud

overal rare strepen en vlakken met gf 6600gt


Aanbevolen berichten

hoi mensen, ik heb sinds 1 dag een neiuwe video kaart deze heb ik aangesloten en drivers ed geinstaleerd. nu als ik need for speed undergeround 2 ga spelen of ik ga 3dmar 05 laten draaien komen er alemaal van die rare strepen en soorten van driehoeken erdoorheen (vaak in zwart) waar kan dit aan liggen? specs: mobo: asua p4s8x-x cpu: celeron 2,4 Ghz @ 3,0 Ghz (teruggeklokt en video kaart deed nog steeds hetzelfde :-? ) hdd 40 gb en 200 gb voeding 480 watt werkgeheugen: 256 (pc 3200)+ 512 (pc 3200) alvast heel erg bedankt Mini Me
Link naar reactie
kun je er een screenshot van maken ?? dus als je het krijgt op Print Screen (naast F12 en boven Insert) te drukken, en vervolgens plakken en opslaan als jpeg (of ander klein formaat) in paint. Zet het op je webspace of een andere host en vervolgens post je dat dan hier, zodat we kunnen zien wat het precies is, ik vermoed aan het verhaal te zien defect geheugen op je videokaart.
Link naar reactie
neej niet echt lang gestrest. maar ik heb 4 case fans in mijn kast ik heb 2 fans in mijn voding dus ik heb de kaart gevoeld en die werdt niet ectht heel erg heet. dus een btje vaag maar iki zet ff de kaart in die pc van die andere en dan draai ik 3dmark even. maar bij mij doet hij dit al meteen als ik 3d mark opstart en ik draai 3d mark en dan heb ik meteen strepen.
Link naar reactie
hoi ik heb net windows opnieuw geinstaleert. (en geformatteerd in dos met cd etc.) dus zouden alle drivers op elke mogelijke manier verweidert moeten zijn. maar hij geeft nog steeds hetzelfde probleem. nu ga ik proberen mijn agp sis driver up te daten door een nieuwere te downloaden. maar kan het ook ergens anders aan liggen?
Link naar reactie
Dat zelfde probleem heb ik ook met mijn kaart een XFX 6800LE. Ook bij Need For Speed Underground 2 doet hij precies hetzelfde als op jouw plaatje. Bij mij is het alleen nog een stuk erger, want ik kan niet eens 3dMark 2003 en 2005 draaien. Ik heb hem nu dus ook weer opgestuur naar de winkel waar ik hem vandaan heb, en krijg binnen een paar dagen bericht wat er aan de hand is. Misschien heb jij wel hetzelfde probleem als mij. Als er dus iest nuttigs uitkomt, post ik het antwoord hier wel.
Link naar reactie
Kan je de fan van de graka eens voorzichtig losmaken en kijken of de pasta erop zit en door het opzetten goed is uitgeperst, evt ook als er bij geheugen op de kaart koel plaatjes zitten dit controleren. Heb dit onlangs ook gehad met een kaart waarbij de koelplaatjes van het geheugen niet of nauwelijks tegen het geheugen werden aangedrukt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...