Ga naar inhoud

3D Prophet en 3DFX


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een 3dprophet kaartje AGP liggen die ik wil gaan inbouwen in een p2-400. Nu wil de eigenaar ook graag zijn voodoo 3dfx erbij hebben. Heeft dit nog wel zin bij zo'n kaart?? Oh ja, hoe kom ik erachter welke 3dprophet het is?? er staat niet veel op behalve: Guillemot (op de print) 3d-prophet (sticker) M01-GF-2232-6VD (op de print) bedankt!
Link naar reactie
Nou... even een update! Die 3dProphet kan ik nog steeds niet goed identificeren, ga ik nog wel doen... MAAR hij werkt niet goed samen met deze computer/geheugen nog voordat ik iets kon doen kreeg ik de fel wit knipperende melding: [b:8a231c4ca6][i:8a231c4ca6]Warning: SPD not found at dimm 1 2 3[/i:8a231c4ca6][/b:8a231c4ca6] (er zaten 3 bankjes geheugen in) Deze melding komt recht onder de samenvatting van de pc en net voordat hij doorstart.. Maar goed, ik google'n (?) en zoeken, allerlei geheugen bankjes proberen maar de foutmelding blijft. Ik kwam deze melding veel tegen en velen leven er gewoon mee maar ik kan dat niet. Totdat ik iets tegenkwam van een jongen met een chaintech mobo met dezelfde fout die de tip kreeg : "probeer een andere videokaart" dat hielp bij hem. Nu heb ik het volgende probleem dat ik niet kan zien welk merk mobo er in deze p2 zit, het staat er simpelweg niet op EN er werd in dat topic niet vermeld welke videokaart hij had/heeft.... Ik ging dus maar in de kast graaien en ik kom 2 agp kaarten tegen, een ATI RAGE 2 (II) Agp en een diamond viper Z200, beide 3d blah blah en de foutmelding is weg bij beide kaarten... Mijn vraag dus aan jullie: Welke kaart is aan te raden, de Rage II of de Viper Z200 32mb? En is de Voodoo 3dFX nog steeds overbodig? (volgens mij wel) Kennen jullie dit probleem? groet Sander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...