Ga naar inhoud

Geforce slecht tv out signaal


Aanbevolen berichten

Ik heb pasgeleden een tvkaart aangeschaft, de pinnacle pctv stereo. Ik wil deze niet gebruiken om tv te kijken maar om via mijn tvout poort van mijn videokaart filmpjes te maken van mijn games (demo's). Ik wil hiervoor de s-video out poort van mijn Club3D geforce 5900XT gebruiken en dan de svideo in poort van mijn tvkaart. Het meest gebruikte programma is iuvcr. Voor het tvout signaal heb ik via nview mijn beeldscherm gekloond. Alleen het probleem is dat het tv out signaal zo slecht is dat ik : 1 maar een zeer klein deel van mijn monitor beeld tezien krijg 2. dit van zeer slechte kwaliteit is Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand weet hoe je een beter tvout signaal kunt krijgen me mijn geforce kaart. Als je extra informatie wilt post dit dan even of pm me. Alvast bedankt. Greetz Raoul
Link naar reactie
s-video is analoog en een pc is digitaal. Dit levert kwaliteitsverlies op. EIgelijk zou je het beeld moeten uitsturen met een speciaal -voor het uitzenden van analoge beelden- gemaakte videobewerkingskaart. Kan het zijn dat je op lage kwalitiet opneemt? Met 128 kpbs video hoef je niet al te veel te verwachten. Ik ken het verschijnsel dat je maar een klein deel van het scherm ziet. Als je je muis beweegt naar de rand, schuift het beeld waarschijnlijk mee. Als je de resolutie lager maakt, zou het kunnen zijn dat dat verandert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...