Ga naar inhoud

Lage 3dmark score?


Aanbevolen berichten

Het is een beetje laag wel voor een 9600pro, maar het is wel een 256mb met waarschijnlijk trager geheugen dan de meeste 9600pro's 128mb. Maar ik denk met een driverupdate voor chipset en de videokaart je in de buurt van de 3400-3500 komt. edit: het feit dat er een dikke processor in zit heeft vrij weinig met je 3dmark score te maken
Link naar reactie
[quote:ac856154d4="Chris_Ko"]Het is een beetje laag wel voor een 9600pro, maar het is wel een 256mb met waarschijnlijk trager geheugen dan de meeste 9600pro's 128mb. Maar ik denk met een driverupdate voor chipset en de videokaart je in de buurt van de 3400-3500 komt. edit: het feit dat er een dikke processor in zit heeft vrij weinig met je 3dmark score te maken[/quote:ac856154d4]Jij hebt ongeveer zelfde systeem, wat haal jij dan voor score?
Link naar reactie
[quote:83a5f13a84="Safihre"][quote:83a5f13a84="Chris_Ko"]Het is een beetje laag wel voor een 9600pro, maar het is wel een 256mb met waarschijnlijk trager geheugen dan de meeste 9600pro's 128mb. Maar ik denk met een driverupdate voor chipset en de videokaart je in de buurt van de 3400-3500 komt. edit: het feit dat er een dikke processor in zit heeft vrij weinig met je 3dmark score te maken[/quote:83a5f13a84]Jij hebt ongeveer zelfde systeem, wat haal jij dan voor score?[/quote:83a5f13a84] http://service.futuremark.com/compare?2k3=3467341 Dit is mijn score, wel enigszins overgeclockt, maar niet tot de max. Op dit moment draait mijn systeem op deze settings.
Link naar reactie
Hij had nu vanwege oudjaarsavond geen tijd om veel aan zun PC te doen (alla drivers enzo), maar hij zei dat hij toen hij die test draaide hij nog dingen als Steam (Tis een CS/HL fan :wink: ) en Limewire had draaien. Dus met die nieuwe drivers en die dinge uit zal hij dat ook wel kunne halen. Dank voor de info, ik kan weer vooruit :P Een fijn PC 2005 :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...