Ga naar inhoud

Nieuw TFT scherm kopen??


Aanbevolen berichten

[quote:b57ada64a0="Red Dragon"] lekker is dat, doorverwijzen naar een ander nedelandstalig forum, dat is het zelfde als wegjaagen ;) (wij kunnen hier blijkbaar geen deskundige hulp verschaffen dat je doorverwijst naar een ander forum) [/quote:b57ada64a0] Ben de laatste tijd ook actief op het forum van Hardware.info en ik moet zeggen dat het n00b-gehalte daar stukken hoger ligt dan hier en de mods daar wel een erg hoge dunk van zichzelf hebben, maar niet laten zien waarom ze eigenlijk zo'n hoge dunk van zichzelf hebben ... :roll: Je kunt dus beter hier blijven voor deskundig advies waar je nog wat aan hebt. Ca. 400 euro en gamen dus: Dan kom je uit op de [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/89271]19" BenQ FP937s (12ms)[/url]. Heb ik ook op aanraden van RD gekocht aangezien ie door liet schemeren dat dat de testwinnaar zou worden onder de 19" TFT's, en heb er nog geen dag spijt van! :D Mocht je nog ietsje meer geld over hebben, dan bestaat er ook nog een [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/102532]19" BenQ FP937s+ (8ms)[/url].
Link naar reactie
[quote:881ea46f0b="Red Dragon"] Dames en heren, laten we hier geen HWI vs Computer!totaal topic van maken en de vraag beantwoorden waar de topic over gaat. [/quote:881ea46f0b] Precies, ik was en ben me er trouwens terdege van bewust dat er ook leden van de Hardware.info crew op dit forum actief zijn. En diep van binnen wist ik ook dat er een dergelijke onvolwassen offtopic reactie zou volgen van HWI zelf (Ok, Obi wordt nu waarschijnlijk verbannen van het HWI forum, boeie. :P). ff ontopic maar weer: wat vindt topicstarter trouwens van een 19" TFT? Misschien heeft ie daar net geen ruimte voor een moeten we de 17" Viewsonic VG712 aanraden (die andere testwinnaar).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...