Ga naar inhoud

Hoe lang doet u met uw beeldscherm


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb sinds 2 maanden de Benq FP937S+ (19inch TFT, 8ms) en hoop hier toch wel een aardig aantal jaartjes mee vooruit te kunnen. Heb dit allemaal al gehad: 'n paar maanden 15inch HP CRT (max 1024*768@60hz), toen 'n HP71 (17inch CRT, 1280*1024 60hz), toen 'n compaq 910 (19inch CRT, 1600*1200 60mhz) en nu dan de Benq. Overigens zijn alle bovenstaande CRT schermen wel allemaal door me pa geregeld. Waren schermen die bij bedrijven stonden waar ie welles kwam en die wilde ze weggooien...kon ie af en toe welles wat meenemen duz zo ben ik langzaam omhoog gekomen tot op dit moment m'n Benq. (waar ik zeeer tevreden mee ben :) )
Link naar reactie
In 1998 een IIyama Pro 17" gekocht en deze in september 2004 vervangen voor een IIyama 22". Vervanging had alleen te maken met dat de prijzen van 22" dusdanig waren gezakt dat aanschaf voor mij te doen was. De oude doet het overigens nog steeds prima maar ik wilde gewoon een grotere scherm omdat ik hierop TV en DVD kijk. Tot nu toe heb ik nog geen moment spijt gehad, wat een beeld.... :wink: Ik heb bewust gekozen voor een CRT omdat het flexibeler is in resoluties. Ik zit dan ook niet met refreshrates gedoe...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...