Ga naar inhoud

Hoe lang doet u met uw beeldscherm


Aanbevolen berichten

Onbepaalde tijd. Ik draai atm een dual-screen setup bestaande uit twee [url=http://www.geizhals.at/img/pix/24817.jpg]Iiyama HM704UTc[/url]'s waarvan de ene ongeveer 3 jaar oud is, de andere 2. Er komt een derde HM704UTc bij voor een tripple-screen setup, al dan niet tweedehands, en hoop er nog zeker 4 jaar mee te doen. Ik hoop er zolang mee te doen omdat het dure schermen zijn en drie van die dingen best een investering is.
Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:3ce3185a55="tdw"][quote:3ce3185a55="Interficior"][quote:3ce3185a55="tdw"]sluit m gewoon op je tv aan...[/quote:3ce3185a55] :o Dat meen je toch niet hè.[/quote:3ce3185a55]why not?!? kan toch gewoon? ik zie er zelf geen probleem in...[/quote:3ce3185a55]Ga jij maar eens proberen iets anders te doen dan Film kijken op de TV... Gamen is de resolutie veel te laag en voor dingen als MSN en word is hij veeeel te vaag. Het beeld is lang niet scherp genoeg, ik kan bij MSN amper de letters lezen als ik hem op mijn TV heb zitten. Ik heb maar voor Onbepaalde tijd gekozen, ik had een Iiyama Vison Master 400 al een jaar of 5 . Maar nu heb ik gister een 2e handse Iiyama Vision Master Pro 411 (ja diezelfde als RD :wink: :P ) gekocht voor dual-monitor... Alleen die 400 valt helemaal in het niet bij de 411 Pro, echt zo scherp en zo mooi helder beeld :o Ik wilde hem eerst als 2e monitor, maar nu ist mijn hoofd monitor geworden :wink:
Link naar reactie
[quote:5745ccb1e9="Safihre"][quote:5745ccb1e9="tdw"][quote:5745ccb1e9="Interficior"][quote:5745ccb1e9="tdw"]sluit m gewoon op je tv aan...[/quote:5745ccb1e9] :o Dat meen je toch niet hè.[/quote:5745ccb1e9]why not?!? kan toch gewoon? ik zie er zelf geen probleem in...[/quote:5745ccb1e9]Ga jij maar eens proberen iets anders te doen dan Film kijken op de TV... Gamen is de resolutie veel te laag en voor dingen als MSN en word is hij veeeel te vaag. Het beeld is lang niet scherp genoeg, ik kan bij MSN amper de letters lezen als ik hem op mijn TV heb zitten.[/quote:5745ccb1e9]kijk, dat is ten minste begrijpelijk
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb nu 2 jaar een 19" IIyama CRT Flatscreen en die bevalt me nog steeds prima, TFT hoef ik niet omdat ik genoeg ruimte heb voor een CRT, dus zie ik het nut eigenlijk niet in. [quote:49c36307a9="Lucia1"]Ik heb voor 5 jaar en langer gekozen. Gewoonweg omdat ik net zo lang mee doen, tot deze stuk gaat. Ik ben al blij dat ik kan computeren met ons klein inkomen. ( WW ) Ik spaar 2€ stukken en steeds is het weer gelukt dat er gekocht kon worden voor de pc. Nu ben ik bezig voor een platte monitor. Lucia[/quote:49c36307a9] Waarom sparen voor een duurdere TFT als een CRT net zo goed of beter werkt...?
Link naar reactie
€2 stukken ?? :-? hoe frequent is dat dan ? 2x daags ? Anders lijkt het me wel erg lang duren voordat er een monitor bij elkaar gespaard is :o Maargoed, ik geef mn geld steeds weer uit, laatste 2 maand een TV gekocht a 220 euro, stillere voeding en coolers 160 euro, en een DVD brander a 59 en voor 45 euro aan CDR en DVDR media :) Dan wil ik volgende maand een brommertje kopen, zodat ik nog wat aan mn certificaat heb voor mn 18e ;) TFT duurt dus nog wel een paar maand, ook met het oog dat dit scherm nog wel voldoet :)
Link naar reactie
Is dit een alternatief voor de jaarlijkse "wat voor beeldscherm heb je" -topic? augustus '96 Samsung Syncmaster 17GLi maart '04 Samsung Syncmaster 959nf onbepaalde tijd, ik ga uit van 10 jaar, althans voor crt's ;-) Waarom: -geld teveel -ontwikkeling resoluties en implementatie in software(bij mij: spelletjes) -aanschaf andere grafkaart(Millenium>Viper>Geforce) -ontwikkeling kwaliteit grotere crt's beetje open deur...
Link naar reactie
Ik heb voor onbepaalde tijd gekozen, had eerst een Compaq 15" CRT monitor, omdat ik geen geld had om een nieuwe monitor te kopen, hier heb ik een aantal jaar mee gedaan. Toen heb ik een 15" TFT monitor gekocht, jaar of 3 geleden, was toen nog behoorlijk duur (500 Euro voor 15" :o ) en had een reactietijd van 25ms, wat je goed merkte in games. Deze monitor heb ik een maand of 2 gehad en toen doorverkocht en een Iiyama Visionmaster Pro 454 gekocht. Ben nog steeds erg te spreken over dit scherm en nog niet van plan het weg te doen. (Enige nadeel is dat het een grote kast is, maar hier kan ik wel mee leven :wink: )
Link naar reactie
[quote:6107f3042a="Bosje"]zolang de monitor meegaat met nieuwere hardware met name de videokaart blijf ik ze gebruiken. Ik heb meerdere 17 inch CRT van Ilyama VisonMaster Pro, Compaq V710, Samsung 750S en een Targa. Allemaal al op leeftijd over de 5 jaar denk ik. Vervang ze alleen als ze stuk gaan door een TFT[/quote:6107f3042a] hee Targa, daar werk ik nu ook mee (800x600 -17'':P )
Link naar reactie
Meer dan vijf jaar. Ik heb thuis zo'n standaard Philips (S104 oid?) 15" crt staan uit 1998 ofzo, heel goed ding, maar geeft sinds een paar maanden geen groene kleur meer weer, en staat dus aangesloten op een oude pc. Hij is dus precies of iets meer dan vijf jaar meegegaan. Daarnaast thuis nog een 15" Packard Bell TFT van twee jaar oud, en doet het prima. Ik hoorde alleen gisteren dat hij opeens geen beeld meer geeft, dus ik kan pas vrijdag kijken wat er aan de hand is, of het echt aan de monitor ligt. Hier heb ik een 17" AOC, de 7F. Weet niet precies hoe oud deze is (tweedehands gekocht), maar ziet er goed uit. Ik verwacht dan ook dat de laatste twee langer dan vijf jaar mee zullen gaan (om even het probleem te negeren). Wel denk ik dat de crt eerder vervangen zal worden, vanwege een ruimtebesparende tft -- als deze over een jaar of anderhalf echt (vrijwel) standaard zijn geworden. Waarom ik lang mee doe? Omdat monitors gewoon niet snel op achter raken itt de meeste hardware, de enige reden eigenlijk. Edit: the tft is fine btw ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...