Ga naar inhoud

Vsync uit maar waar?


Aanbevolen berichten

heey mensen. ik heb een nieuwe videokaart gekocht een Sapphire radeon 9600pro 128mb. ik heb alle drivers geinstalleerd enz. ik heb catalyst control panel om de instellingen etc te veranderen. maar ik zie nergens Vsync waar ik dat aan of uit kan zetten en dat is wel nodig want dat haal je bij cs zo 30 fps hoger weet iemand waar dat zit. alvast bedankt. mike En Jimmy ( waar de pc van is :P ).
Link naar reactie
de 1.6 versie heb ik van cs btw welke moet ik hebben 1:: Windows XP & 2000 Catalyst 4.12 Catalyst Display Driver v6.14.10.6497 Date: 13-12-2004 Size: (Display Driver) 8,06 MB Download de Win XP/2k (Display Driver) hier 2:: Size: (Display Driver, Control Panel, WDM Capture driver) 22,1 MB Download de Catalyst 4.12 (Win XP/2k Display Driver,Control panel,WDM Capture driver) hier 3:: Size: (Display Driver, Control Panel, WDM Capture driver, CATALYST Control Center) 43,9 MB Download de Catalyst 4.12 (Win XP/2k Display Driver, Control Panel, WDM Capture driver, CATALYST Control Center) hier (alleen in het engels)
Link naar reactie
Dat is o.a. de CPU die te langzaam, maar een score van meer dan 3000 moet toch zeker te halen zijn. Wat je kan doen is de drivers van je moederbord opnieuw instaleren, misschien dat daar het probleem licht. verder hoop ik dat een van de forum gebruikers hier die ook een 9600pro heeft kan vertellen wat zijn score is zodat we het kunnen vergelijke.
Link naar reactie
Nou, ik vind dat nog wel tamelijk veel hoor, ik heb hier 'n XP2600 met een GF4Ti 4200 en ik heb 'n score van 1430 op 3Dmark03. Nou weet ik wel dat dit niet de snelste kaart (meer) is maar dan lijkt mij een score van 2800 wel vrij veel, als ik het even mag vermelden. Die score van de TS is zo slecht toch nog niet, mede gezien de processor die hij heeft. @Red Dragon, wat betekent CCC bij de drivers?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...