Ga naar inhoud

VPU-recover


Aanbevolen berichten

Heeyz, Sinds ik m'n ATi-kaart heb, heb ik alleen maar problemen... In NFSU heb ik in het menu al VPU Recover... klinkt niet goed. Ik ga VPU recover ook niet uitzetten, moet ik de computer resetten, heb ik ook geen zin in. Maar nu komt m'n vraag: als ik een andere kaart neem (of ruil, heb nog garantie), is mijn probleem dan over? Ik heb de kaart wel overgeclockt met ATi-Tool, Core: 439.60, Mem: 229.57. Ik heb dit gedaan door op 'find max core/mem' te klikken. Omdat ik VPU Recover had, heb ik de kaart ietsje terug geclockt naar: Core: 435.60, Mem: 225.00. Heeft niet geholpen... Thijs [Edit] Ik wil best wel 20-30 euro bij-dokken voor een nieuwe... [/edit] [edit2][url=http://www.tweakers.net/pricewatch/73775?Landfilter=Benelux]deze iets?[/url][/edit2] [edit3]volgens mij is [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/64316]deze[/url] beter [/edit3]
Link naar reactie
[quote:e996674a1f="Red Dragon"]Volgens mij kan je de temperatuur niet uitlezen bij een 9550.[/quote:e996674a1f] nee duh, dat had ik je nog kunnen vertellen (niet lullig bedoeld hoor, mar je schreef in de post hiervoor: Als je op stock speeds nog steeds problemen hebt met VPU recovery zou ik is kijken wat de temperatuur van je kaart is). zal dat met die drivers is gaan proberen...
Link naar reactie
ej ik heb een 9800 pro met dezelfde problemen. Toen heb ik de 4.12 drivers met .Net erbij geinstalleerd nu zijn de problemen een heel stuk minder. Soms loopt de pc nog wel vast en hij zegt dat mijn ati2dvag niet meer werkt en om de beeldfunctionaliteit te herstellen mot ik opnieuw opstarten. weet iemand hoe dit kan worden verholpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...