Ga naar inhoud

PC gaat uit maar de fan's blijve draaie :-?


Aanbevolen berichten

die tik die ken ik. ik heb het ook een paar keer gehad, als je niet weet waar je het moet zoeken? dan duurt het lang voor je er achter bent. ik denk dat je wellicht een voeding probleem hebt! kijk goed of al je draden die uit je voeding naar je HD gaan in orde zijn. die tik die je hoort komt van je HD! je kan ook proberen om een ander kabeltje die uit je voeding komt in je HD te stoppen. bij mij was het probleem daar mee opgelost. ervanuitgaande dat het je voeding is, zou ik niet te lang wachten met een eventuele vervanging als het probleem daarmee niet opgelost is. ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als het wel zo is? dan gaat er meer kapot dan je lief is. en je moet toch egens beginnen. klink het een beetje als: TIK... hgggnnnk..... sja.. hoe kan ik een geluid uitbeelden :roll: maar is het een tik met een soort omlaag gaand geluid erna?? dan heb je opzeker het probleem wat ik had. ik hoefde simpelweg een ander kabeltje in de HD te doen.
Link naar reactie
da's nie raar hoor. want je pc is niet uit. maar het is voor mij duidelijk dat het hier de HD betreft. anders zou je pc wel anders reageren. ik heb het ook niet over een andere IDE kabel, maar over de draad die uit de voeding komt en naar je HD gaat. je kan het allebij proberen. ik kon zelfs niet meer opstarten na een tijdje, dus het zal er niet beter op worden als je niets probeert. als het een software probleem zou zijn zou je pc alleen maar vastlopen. bij jou houd het op en blijft alleen de fan nog draaien. ik durf er niet me hand voor in het vuur te steken, maar weet bijna zeker dat het je voeding is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...