Ga naar inhoud

Zalman ZM-NB47J op een Asus V7700ti


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een zalman northbridge koellichaampje over (de blauwe dus). Nou kan ik goedkoop een GeForce2 GTS op de kop tikken, ik wil deze dus in een erg stil systeem plaatsten. Is het mogelijk, ivm met hitte en evt. grote, om de actieve koeler te verwijderen en de zalman erop te plaatsen, zonder meteen een 12cm fan er tegen aan te drukken... Er is wel wat airflow maar niet veel... Bedankt voor de antwoorden alvast... (en fijne kerst dagen)
Link naar reactie
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat dat niet zal gaan. Je zegt dat je een GTS hebt, en dat is de snelle uitvoering van de standaard kaart, en dus heb je kans dat dat toch wel vrij warm gaat worden. En heb je al nagedacht over hoe je deze koeler aan de kaart gaat bevestigen? Want zo'n Zalman northbridge cooler heeft volgens mij zo'n klem die over de koeler valt, en die je dan vervolgens met van die plastic plugjes vast moet zetten. Maar dan moeten de gaten in je grafische kaart wel op de goede plaats zitten, en bovendien moet er ook genoeg ruimte rondom de GPU zijn om de koeler te plaatsen. Dus geen uitstekende condensatoren en zo. Waarom ga je anders niet eens kijken naar een echte passieve koeler voor een grafische kaart, dan kun je bij de specs uitzoeken of het ook past, kijk bijvoorbeeld maar eens [url=www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=138&code=013]hier[/url]. Groetjes van Jan Willem en fijne feestdagen :P
Link naar reactie
Tja weet niet zeker of het een GTS is, het zou ook de TI200 kunnen zijn... Maar ruimte zit er volgens mij wel op, en je kan de koeler positioneren, dus die pinnen door kaart krijgen lukt ook wel... maar goed, als de hele ellende gelijk doorbrand is dat ook jammer natuurlijk... En een andere koeler ga ik niet naar kijken, deze heb ik nog liggen, in verpakking en al, dus wil het liefst deze erop zetten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...