Ga naar inhoud

Nieuwe Videokaart


Aanbevolen berichten

[quote:74a5fa0ed5="NoepZor"]jep, die 200 euro was toen aanbieding bij verschillende shops, zag em laatst wel bij de mycom voor 189 (vorige week dacht ik). de 6600GT is een tientje goedkoper dan de 6800LE, is sneller, maar je mist de eventuele mogelijkheid om pipelines te unlocken waardoor de 6800LE sneller wordt.[/quote:74a5fa0ed5] de 6800LE's worden nu 'gelockt' toch waardoor je ze niet meer modden kan? dan ben je dus sowiezo beter af met een 6600GT.
Link naar reactie
Met de nieuwe Rivatuner 15.3 kun je ze wel weer unlocken, alleen moet je nog ff wachten voor hij uit is. Murten, in je eerste post geef je aan dat je in je toekomst een nieuwe computer wilt gaan kopen. ATI heeft over een tijd ook de x800 die rond de 200 euro gaat kosten. Volgens mij is deze nog niet te verkrijgen, maar zal mss een goed alternatief voor de 6600gt worden. Hoe lang denk je dat het duurt voordat je er ook 1 daadwerkelijk in elkaar zet??
Link naar reactie
Yups, dat hebben jullie van mij gehoord via het MIRC kanaal ;) De X800 is zeker weten een beest van een kaart, maar deze is PEG en het is helemaal nog niet zeker of er een AGP versie van komt., als dat wel zo is moet je nog zeker een paar maanden wachten. Als je toch over gaat op een PCI-Express systeem is de X800 de beste keuze voor 200 Euro, Club-3d kan ze direct in januari al leveren zonder enig probleem heb ik van een bijzonder betrouwbare bron.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...