Ga naar inhoud

een goede video-kaart voor +/- 200,- euro


Aanbevolen berichten

of een 6800LE, zijn iets trager dan de 6600GT, maar er zijn in veel gevallen extra pipelines aan te zetten, tot aan hetzelfde aantal als de 680)GT/Ultra, je kloksnelheden zijn wel trager als de 6800GT, maar hij is in ieder geval dan een stuk sneller als een 6600GT. Wil je geen risico's lopen om met je kaart aan het kloten te gaan (ook al is het maar een software mod) dan zou ik voor de 6600GT gaan, ook een leuke kaart en standaard sneller dan de 6800LE.
Link naar reactie
[quote:a962e24164="NoepZor"]of een 6800LE, zijn iets trager dan de 6600GT, maar er zijn in veel gevallen extra pipelines aan te zetten, tot aan hetzelfde aantal als de 6800GT/Ultra, je kloksnelheden zijn wel trager als de 6800GT, maar hij is in ieder geval dan een stuk sneller als een 6600GT. Wil je geen risico's lopen om met je kaart aan het kloten te gaan (ook al is het maar een software mod) dan zou ik voor de 6600GT gaan, ook een leuke kaart en standaard sneller dan de 6800LE.[/quote:a962e24164] Euh, de 6800Le's zijn weer stukkie duurder geworden, en verder zijn ze nu veelal vervangen door 6800Le's waarvan de pipelines echt stuk zijn dus niet kunnen worden unlocked. Ik zou dus echt voor de 6600GT hebben, want voor de 6800Le heb je echt een portie mazzel nodig :wink:
Link naar reactie
plus dat de 6600GT erg best goed overklokt, een 6600GT op 550mhz core houd een gesoftmodde 6800LE met 12 pipelines en standaard core behoorlijk goed bij (Dit heb ik gestest). Vind de 6600GT een erg goede kaart voor zijn geld, de 6800LE mag dan wel eventueel te modificeren zijn maar daar moet je echt geluk voor hebben, met de 6600GT heb je direct een hele snelle kaart in handen voor zijn geld
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...