Ga naar inhoud

probleem 9800 pro [klonen naar tv]


Aanbevolen berichten

[quote:671386fef4="gerardina douma"]Heeft iemand enig idee hoe ik een jpeg foto {een schermopname}kan invoegen in een vraag? Ik heb namelijk een vraag over een videokaart,maar het is zo,n ingewikkelde vraag,daarom wilde ik wat schermopnames invoegen,maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen,ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. :oops:[/quote:671386fef4]
Link naar reactie
Nou met dat invoegen van een schermopname dat is even niet gelukt. Maar ik zal het probleem proberen zo kort mogelijk op te schrijven. Ik heb een ATI 9800 pro videokaart,voorheen ATI 9800 xl,maar naar een opdate was het ineens pro. Goed nu het probleem,ik heb mijn comp. aangesloten via video out aansluiting composite,naar de tv composite in. Dan zet ik ze allebei aan,dan op het buroblad,rechts klikken,dan instelligen,dan geavanceerd,dan klik ik het rode knop op de tv aan,dan gaat de monitor uit,ik krijg ze niet allebei aan,,dus het is of of. Als ik op de knop tv aan heb geklikt en zeg toepassen dan is het beeldscherm zwart,en staat het beeld op tv. Dus het klonen werkt niet. Maar het gekke is dat het voor een paar weken geleden wel lukte En op aan rade van mijn helpdesk moest ik nieuwe drivers installeren. Maar nu zijn zij niet meer thuis. :cry: :cry: Windows xp home medion 8080 xl
Link naar reactie
[quote:fab5df3e15="gerardina douma"]Hallo is daar iemand? Is er nu helemaal niemand wie mij kan helpen met mijn problemen om de comp. te klonen naar TV? Zie vraag hier bovan. gerardina[/quote:fab5df3e15]Gebruik TVTool. Ik zal zo eens even googlen. Whooops... Werkt dus niet onder ATI kaarten... Van een frans forum heb ik net begrepen dat het equivalent van TVTool voor ati kaarten catalyst 4.5 is. Misschien die installeren, als het nu ook echt een 9800Pro is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...