Ga naar inhoud

Artic silencer op 7v?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Ati Silencer 1. deze maakt nu het meeste geluid. ik wil deze stiller hebben nu dacht ik eraan om het op 7v te laten lopen. kan dit kwaad? en is er een risico dat ik straks een zwarte kaart in mijn pc heb? als het mogelijk is hoe doe ik het dan? Ik weet dat het mogelijk is maar weer niet meer hoe :oops: ik hebAti Redeon 9800Pro @ XT. wil deze kaart wel op XT speeds (412/730) houden is dit mogelijk? Alvast bedankt
Link naar reactie
Idd, de ATi silencer 1 heeft gewoon een plugje eraan en dat is alles. Je kan hem trager laten lopen door er een weerstand tussen te solderen of een potmeter. Hiervoor moet je ff in de casemod faq kijken dacht ik. (startpost CM topic) Paste de koeler bij jou wel goed? Ik moest eerst een stukje plastic er vanaf slijpen omdat ie anders op zo'n quartz geval kwam.
Link naar reactie
[quote:e4143338a5="Interficior"]Hoe wil je dat doen als ie niet op een molex gaat? Je kan hem wel op ene molex modden, maar weet niet of die kaart dan gaat piepen. Volgens mij niet.[/quote:e4143338a5] dat is een goede vraag heb net het kabeltje bekeken. dam dat ding is klien weet niet of dat gaat lukken. Is er geen andere manier die iets makkelijker is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...