Ga naar inhoud

TV-out probleem


Aanbevolen berichten

Zoals de titel van dit topic al doet vermoeden; ik heb een probleem met het beeld op mijn TV via de TV-out van mijn ASUS GF4 ti4200. Ik heb ingesteld dat het beeld gecloned moet worden, dat gebeurd ook netjes. Het probleem is echter dat het beeld op mijn TV er maar voor een deel op past. In combinatie met Media Center 2005 is dit hoogst irritant. Een andere bijkomstigheid is dat het beeld -vooral- onderaan flikkerd als ik in het Media Center zit. Ik ben begonnen met de ForceWare 67.22 drivers maar ben uiteindelijk terug gegaan naar de ForceWare 66.77 Media Center WHQL driver. Helaas wordt het probleem daarmee niet opgelost. Ik heb mijn PC onlangs opnieuw geinstalleerd en sinds dien krijg ik het beeld op m'n TV niet goed, voorheen ging dat wel. (icm ForceWare 66.77 Media Center WHQL driver). Zij het dat het beeld even knipperde en geluid wat haperde als ik een film startte in het Media Center 2005. Ik heb de FAQ al bestudeerd en heb het volgende al ingesteld/geprobeerd: Via eigenschappen van m'n videokaart de Zoominstelling van het secundair beeldscherm op Beide gezet, zoals hier beschreven: http://slashhead.homestead.com/files/TV/pics/nvidia.html. Ook heb ik hem alleen op Videospiegel gezet, zie http://members.home.nl/jirivanbergen/Computertotaal/TV.html. Ik gebruik de Marmitek PC to TV sender om het beeld draadloos naar m'n TV te versturen. In het Media Center 2005 heb ik ook al alle instellingen wat betreft primaire beeldscherm geprobeerd, helaas allemaal zonder resultaat. Mijn monitor is in gesteld op 1152x786 32 bits. De resolutie van de primaire monitor (de TV dus) heb ik ook al veranderd, het beeld wat er op past wordt dan alleen maar kleiner. Verder heb ik bij de eigenschappen van nView al zowat - voor mijn gevoel - alle opties veranderd maar allemaal zonder resultaat. Het frustrerende is het feit dat het voorheen (voor het opnieuw installeren van m'n PC) wel goed gewerkt heeft, op het puntje na wat ik hierboven aangeef bij overgang naar een film. Kan iemand me hiermee helpen? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...