Ga naar inhoud

Ati 9800 pro cpu temp?


Aanbevolen berichten

[quote:63f41de592="mshrak"]Ik een zalman silent koeling op mijn videokaart gezet. De temperatuur van de cpu is 65 graden is dat normaal of niet?[/quote:63f41de592]GPU bedoel je neem ik aan? 65 graden is niet erg voor een videokaart, maar ik had toch wel wat beter verwacht van die Zalman. Misschien wat strakker aandraaien? Wederom kon dit toch perfect in het Koeltopic of ben ik nou blond?
Link naar reactie
Ik heb gewoon volgens de beschrijving voor het aanbrengen van die Zalman koeler een beetje ruim pasta aangebracht en goed verdeeld. Alles goed aangedraaid en erin gezet. Ik heb tevens twee Zalman LED fans aan de zijkant van mijn kast geschroeft en die blazen beide precies op mijn videokaart. Maar ik schrok van de temperatuur nu 66 graden zonder dat hij onder stress staat (gamen). Hij is wel wat overgeclockt : Core 400 mem 380 Om de temperatuur te zien gebruik ik btw ATITool 0.0.22 Ik heb eigenlijk vergeten te checken wat de temperatuur was met de orginele koeler erop. Ik wil het nu niet meer omwisselen. Denk dat ik er nog een extra fan op de kaart zelf schroef. Maar als 65-66 graden in rust normaal is lijkt mij dat er niets mis is toch?
Link naar reactie
Videokaarten mogen veel warmer worden als cpu's Helemaal geen problemen zolang je maar geen artifacts of spontane reboots etc krijgt. Mijn 6800LE is idle iets van 57 en heeft een stevige airflow :) EDIT: RD is meestal de aangewezen man om commentaar te geven... helaas geeft ie nu alleen nutteloos commentaar op Inter hieronder :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...