Ga naar inhoud

Primeur! nForce4 + 6600GT/6800GT SLI-test uit nummer 2!


Aanbevolen berichten

http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=19794&start=0 discussie over dat sli verhaal van [H] Ik was al niet meteen overtuigd van SLI, maar als het idd zo is dat een spel ingebouwd moet worden in de drivers, en dat in combinatie met de frequentie van officiele driver releases van nVidia. Dan kan je lang wachten totdat je voordel hebt van je SLI kaartjes. NFSU2 al geprobeerd RD, werkt het echt niet?
Link naar reactie
  • Reacties 157
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    158

Nee NFSU2 heb ik nog niet getest na de laatste herinstallatie. Geen tijd gehad. Ik heb duidelijk ontdenkt dat het in Half Life 2 echt niet werkt! Je ziet gewoon de lijn over het beeld lopen van de SLI verdeling over de kaarten terwijl dat toch echt niet aangevinkt staat en door SLI loopt HL2 de hele tijd te schokken. Met 1 kaart aan is dat niet.... Ik ga deze week voor een weekje naar het buitenland dus kan jullie niet op de hoogte houden maar ik hoop dat jullie dat we doen ;) Overigens schijnt er ook nog ergens een BIOS 007 rond te zwerven; DEZE NIET GEBRUIKEN! Sommige users hebben hun EEPROM hiermee vernaggeld.
Link naar reactie
[quote:1d7e52327d="hjs"]http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=19794&start=0 discussie over dat sli verhaal van [H] Ik was al niet meteen overtuigd van SLI, maar als het idd zo is dat een spel ingebouwd moet worden in de drivers, en dat in combinatie met de frequentie van officiele driver releases van nVidia. Dan kan je lang wachten totdat je voordel hebt van je SLI kaartjes.[/quote:1d7e52327d] Het is echt zo, lees mijn SLI artikel nog maar is door, ik kaart het daar ook al aan dat de games in de drivers moeten staan, SLI staat of valt door de driver ondersteuning. [quote:1d7e52327d] NFSU2 al geprobeerd RD, werkt het echt niet?[/quote:1d7e52327d] Ik heb wel NFSU2, maar geen SLI op dit moment, ik verwacht weer SLI in handen te hebben ergens in februari/maart. Ik wacht op de 6800 Ultra, als die wat beter leverbaar is wil ik daar weer een SLI systeem mee gaan bouwen als dat mogelijk is.
Link naar reactie
Mijn voorkeur gaat soweiso al uit naar 1x 6800GT ipv 2x 6600GT in SLI, als je gebruik maakt van AA en AF zoals ik heb je veel meer aan een 6800GT, die 2x 6600GT In sli duikt in elkaar met gebruik van deze beeldverbeterende functie's zie ook in de test restulaten van het SLI artikel. Waar ik SLI voor wil gebruiken is met 2x 6800 Ultra, dit omdat het stomweg het snelste is wat er is.
Link naar reactie
Ok, iedereen kan weer opgelucht ademhalen.... Club3d in SLI werkt perfect hier! :lol: Nadat we eerst tegen hetzelfde fenomeen aanliepen als stinger666 in 3dmark2005 (3300 3dmarks) zijn we even gaan spitten. We hebben de laatste final bios voor de a8n-sli deluxe gedownload (1003 momenteel) en de 71.40 drivers van 3dchipset.com geinstalleerd. Daarna uiteraard even SLI aanzetten en multi-gpu selecteren in de driver! (hier gaan veel mensen de mist in denk ik) Resultaat was een cleane 6200 3dmarks!!!! Voor alle duidelijkheid, de kaarten zijn dus op geen enkele manier gemodificeerd qua bios o.i.d. Gebruikte CPU is een 3500+ newcastle, maar dat zal het niet geweest zijn bij stinger666. Lijkt erop dat het geheel toch een simpel bios/driver probleempje is geweest..... Suc6 iedereen... 8)
Link naar reactie
Nou, ik ben terug van vakantie en ik lees goed nieuws. En een nieuwe BIOS (eindelijk een Final 1003) en nieuwe drivers. Deze combinatie die mvdbosch hier heeft getest werkt bij mij ook! Eindelijk werkt SLI in alle benchmarks. Maar, maar zoals bij alles is er een maar.... HL2 loopt te schokken als een gek en NFSU draait niet lekker. Tijdens het HL spelen zie je af en toe een loadbalancing streep door het beeld en valt de halve beeldopbouw weg... :( 1 6600Gt is een beetje te weinig voor HL2 dus 2 heb ik er nodig. Laat ze bij nVidia aub opschieten met goede werkende drivers. CLUB 3D is bij deze van alle blaam gezuiverd! En nog bedankt voor de goede service!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...