Ga naar inhoud

Problemen met AT Radeon 9800 PRO


Aanbevolen berichten

Toen mijn pc vastliep omdat er allemaal strepen in het beeld kwamen, en hij niet goed meer opstartte, heb ik mijn bios gereset. Toen ik de drivers wilde installeren kreeg ik een foutmelding. Uitendelijk kon ik de drivers in vga modus installeren maar, in normale modus krijg ik nu allemaal rare kleuren of soms gewoon een zwart scherm. Ik kan de pc niet meer naar een herstel punt brengen, en de pc doet het alleen nog maar in veilige modus. WIE KAN MIJ HELPEN???!!!??? Is mijn videokaart soms stuk (9800 Pro 128mb) Ik heb de bon nog, heb ik kans dat ik hem kan ruilen? [color=red:75f2a7925f][i:75f2a7925f][mod-edit] Topic titel aangepast, volgende keer graag een duidelijke topic titel, Red Dragon[/mod-edit][/color:75f2a7925f][/i:75f2a7925f]
Link naar reactie
HELP VIDEOKAART is een beetje hopeloze titel he? Mag best wat duidelijker aangezien de meeste mensen hulp nodig hebben hier en dit het videokaart forum is. ;) -Welke foutmelding was het (die zeggen vaak veel over het probleem) -Heb je de kaart al in een andere pc getest? -Word je pc erg warm? -Wat zijn je overige specificaties (voeding,mainboard,cpu etcetc) Gaarne zo volledige mogelijk antwoord geven =)
Link naar reactie
Als je nou nog wat wil toevoegen als je net wat gepost hebt is er altijd nog de [img:77bda5fa83]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:77bda5fa83] knop he ;) Heb je de kaart al in een andere pc geprobeerd? Als die daar dezelfde kuren vertoond dan is je kaart waarchijnlijk gewoon brak en moet je terug voor garantie.
Link naar reactie
ik kreeg ook een zwart scherm toen ik van windows laadscherm (met dat bewegende balkje) naar het inlogscherm ging, oude videokaart er in, en werkte weer, nieuwe er weer in, zwart scherm, met drivers installeren ging het fout, nieuwe wind00s install mocht niet baten. dit alles was met een Radeon 9600XT, kan zijn dat je een soortgelijk probleem hebt, mijne onstond na een stroomuitval.
Link naar reactie
Baanbrekende Update!! :lol: Ik heb nu in veilige modus op dezelfde pc een bios van 9800 XT geladen. En wat krijgen we nou? Drivertjes geinstalleerd en hij doet het. Zet ik hem weer terug naar Pro zelfde probleem weer. Heb de drivers weer in veilige modus verwijdert en opnieuw geinstalleerd, leek goed te gaan, maar na het inloggen weer allemaal gekke kleuren. Snapt iemand het nog? :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...