Ga naar inhoud

Is koeler videokaart geforce ti 4200 128 mb te vervangen?


Aanbevolen berichten

Wees aub iets vollediger als je wat post. Er zijn veel alternatieven voor een videokaart koeler. Deze zijn vaak ook stiller dan de originele en koelen beter. Voor jou videokaart kan je kijken naar een koeler van Zalman, actief of passief. Denk bv. aan [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/102469]deze[/url] of [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/88595]deze[/url] of een van zijn kleinere broertjes. [Edit] Die eerste opmerking van me gelde btw voor die eerste reactie. En idd is schoonmaken en smeren ook een optie.
Link naar reactie
Ik zweer al een hele tijd bij [url=www.titan-cd.com/english/cuv2ab_ld2.htm]deze[/url]. Deze koeler past op een GF4Ti (heb ik namelijk zelf ook) en geeft weinig geluid (naar mijn mening). Deze koeler heb ik veel gezien op computerbeurzen, en is er in drie uitvoeringen. De goedkoopste uitvoering kost ongeveer €8, en de duurste komt op €15. Dit ligt een beetje aan de koeler zelf, de fan die eropzit kan van kunststof zijn, maar ook van koper, en bij de 2 duurdere uitvoeringen zijn heatsinks voor het geheugen meegeleverd. Staat wel interressant, of het iets doet weet ik niet :P Vernieuwen is niet moeilijk, maar als je de plastic plugjes losknipt waarmee de oude koeler op de kaart zit moet je wel even goed uitkijken dat je geen andere onderdeeltjes eraf ketst. Nieuwe plugjes en dergelijke zitten erbij, het is plug 'n pray :wink: :wink: Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Je had ook de fabrikant kunnen aanschrijven, heel vaak zijn ze zeer coulant, vervangen veel en doen vooral niet moeilijk. Mijn vriedin had een Gigabyte kaart van 18 maanden oud, ff Gigabyte mailtje gestuurd, binnen het uur antwoord [let op: dit was vlak voor kerst 2003] en binnen een week had ze een compleet nieuw koelblok inclusief fan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...