Ga naar inhoud

videokaart, tft-scherm


Aanbevolen berichten

hallo, ik zit te kijken naar de asus 6600 256 mb PEG. ik wil er niet echt op gaan gamen. maar nfsu 2 moet er wel ( goed) op te spelen zijn :wink: . en verder doe ik er een iiyama 10 ms tft bij, met DVI( e435s-b). kan ik hier dan een beetje vloeiend mee spellen mee spelen :oops: de spellen die ik denk voor 80% ga spelen zijn race spellen. nfsu 2, collin mcgray( of hoe scrijf je da :-? ) alvast bedankt, *Bmwmaster* dit is hem, link naar asus, 6600 [url]http://nl.asus.com/products/vga/en6600/overview.htm[/url]
Link naar reactie
nou wat ik wil weten is of dit een beetje een goede kaart is om een beetje mee race spellen. te spelen. en mischien beetje halo 2 spelen lijkt me ook wel aardig. en of het scherm goed genoeg is om de videokaart bij te houden. op vraag 2: mijn budget is beetje 180 euro. wil bij mycom kopen. omdat me vader dat wil. :cry: dus als je op [url]www.mycom.nl[/url] een andere betere vervangende kaart vind die ik beter kan kopen.( en kom dan niet aan met van die kaarten van dik €400 eurie!! :evil: daar heb ik natuurlijk niets aan :wink: ) o ja de kaart moet PEG zijn. want dat ondersteunt me moederbord die ik erbij koop( a8n sli deluxe 8) 8) ) mvg,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...