Ga naar inhoud

GF6800 LE houden of 6600 GT nemen


Aanbevolen berichten

Ik heb weer es het idee om over te stappen naar een andere videokaart, en dit keer had ik de XFX 6600GT AGP in gedachte. Ik heb nu een Leadtek WinFast A400LE TDH (GF6800LE), die goed overclockbaar is, en waarvan ongeveer 12PP opengaan en 6 VS. Wat zal ik doen? Houden of die 6600GT nemen? Ik heb van die 6600GT echter wel gehoord dat hij die unlockbaar is en ook niet goed overclocked....
Link naar reactie
[quote:2bf49eb39d="Red Dragon"]6600GT is uitstekend over te klokken, 100mhz op de core erbij is erg makkelijk te halen. een 6800LE met 12 pipes en 6 VS en overgeklokt naar 350core 800mem is sneller.[/quote:2bf49eb39d] Ik heb nu zelfs 375 Core en 915 mem gehaald zonder vastlopers en 24/7 dus ik neem aan dat ik dan maar gewoon mn leadtekje moet houden he? :)
Link naar reactie
Dus je eigen kaart 2ehands verkopen en een nieuwe kaart kopen met alle gedoe van dien? Voor iemand die de laatste tijd best niet op z'n mondje gevallen is de laatste tijd nogal twijfelachtig topicje ;) Gewoon gaan spelen op die 6800LE aangezien die het prima doet hoe jij ermee speelt en tijd over houden om wat leuks te doen ipv kopen en verkopen 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...